A vita prima è u sviluppu di a sicurità

 

Per fà cunnosce megliu e cunniscenze di sicurezza è migliurà a cuscenza di sicurezza di l'impiegati, a mattina di u 6 di lugliu, a cumpagnia yida hà tenutu una riunione di u mese di a sicurezza educativa davanti à l'edifiziu di l'uffiziu in u distrettu di a fabbrica (è una riunione di riassuntu di l'attività di u mese di a sicurezza).

Ghjugnu hè u mese di a sicurità naziunale, chì hè ancu u mese di a sicurità difesu da yida. U tema di stu mese di a sicurità hè "a vita prima è u sviluppu di a sicurità". A cunferenza, da l'ufficiale di sicurità, hè stata ribadita una volta di più à tuttu u persunale di a definizione di sicurità, hà messu in risaltu u principiu di "sicurezza trè - senza danni" è hè stata pruposta di novu in materia di sicurità chì necessitanu attenzione in a pruduzzione quotidiana.

 

1

 

Infine, per via di l'accessibilità per i prublemi di sicurezza, u direttore generale di a nostra sucietà hà fattu un discorsu impurtante, u sgiò Wu, hà ancu insistitu chì, ancu s'è vo site un ghjornu di sicurezza di a pruduzzione, u travagliu di sicurezza ùn hè micca gridà slogan, hè un veru travagliu, è hà ancu insistitu nantu à l'impurtanza di u mese di a sicurezza, dumandendu à a cumpagnia chì tuttu u persunale cuntinuessi à mantene un altu livellu d'alerta, à stringe sta stringa di sicurezza di a pruduzzione, à stringe nantu à l'implementazione di a sicurezza di a pruduzzione.

 

49

Infine, a cunferenza hè finita cù una splendida alba.

Mandate u vostru missaghju à noi:

RICHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uAereo


Data di publicazione: 07 lug 2018