Hebei Yida: Sforzate per fucalizza nantu à ciò chì u cliente dumandava, migliurà a satisfaczione di u cliente.

315 World Consumer Rights Day

CCA (Associazione di Consumatori Chine) hà determinatu u Tema di 2018: Migliurà a qualità di u cunsumu è per una vita megliu.CCA indica chì ci sò trè significati inclusi in u tema di l'annu currentu.

Prima hè chì ogni tipu di pruprietariu deve prumove a qualità di u cunsumu, sente a voce di i cunsumatori, attente à ciò chì i cunsumatori dumandanu, migliurà continuamente a qualità di i prudutti è di i servizii, è suddisfà ciò chì i cunsumatori dumandanu per u cunsumu d'alta qualità;

U sicondu hè di guidà i cunsumatori per stabilisce una cuncepimentu di cunsumu d'alta qualità, perseguendu cuncepimentu di cunsumu verde, coordinatu è spartutu.

L'ultimu significatu hè a perfetta co-governance di u sistema di prutezzione di i diritti di i cunsumatori, fà chì l'associazioni di i cunsumatori ghjucanu u rolu di supervisione suciale è esse ponte è ligame, aumentà i sforzi di travagliu in a prutezzione di i diritti di i cunsumatori, facenu chì i pruprietarii migliurà continuamente a qualità di i prudutti è di i servizii in modu chì i cunsumatori avissiru. sentu più felicità è u sensu di guadagnà, è rializeghja u desideriu di una vita megliu passu à passu.

Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology Co., Ltd. continuerà à aderisce à a pulitica di qualità "4 Things Always Do" chì hè stata implementata in cumpagnia dapoi 20 anni (Fixate sempre in a satisfaczione di u Cliente, Impegnate sempre à a Migliurazione di Qualità, Sempre rispettate e lege è prumesse, sempre innuvazioni è sviluppi), per strive in stabilisce benchmarks di l'industria, cuncintrau nantu à ciò chì u cliente dumandava, migliurà cumpletamente a satisfaczione di i clienti.

China Top level-headed & professional manufacturer

Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology Co., Ltd, China Fabbricante di primu livellu è prufessiunali di accoppiatore di rebar è macchina di forgiatura Upset, macchina di taglio di filettatura parallela, macchina di laminazione di filu è macchina di taglio di filettatura conica, macchina di estrusione a freddo, macchina di presa idraulica di barra d'acciaio , Strumenta di taglio, rulli è ancu piastre di ancora da 1992. Achieved ISO 9001: 2008 strettu certificazione di u sistema di cuntrollu di qualità, è ancu ottene u UK CARES Quality Management System Certification di BS EN ISO 9001. A capacità di produzzione annuale di accoppiatori righjunghji un saltu da 120,000 à 15 millioni di pezzi.

Prestazione grande da numerosi Prughjetti impurtanti è Naziunali, cum'è a Centrale Nucleare Pakistan Karachi, a Centrale Hydro di Guinea, u ponte più longu di HK-Macao-Zhuhai, a stazione idroelettrica di Soubre d'Ivory Coast, etc.

Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology Co., Ltd

Mandate u vostru messagiu à noi:

INQUIRY NOW
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCamion


Tempu di post: 15-mar-2018