Heibei YiDa: A Centrale Nucleare Belt and Road Karachi in Pakistan

bahe

U prughjettu di a custruzzione di a centrale nucleare di Karachi in Pakistan hè un prughjettu di cooperazione trà i guverni cinesi è pakistani.Hè un successu impurtante di l'implementazione di u Corridor Economicu Cina-Pakistan è di l'Iniziativa di Belt and Road, è hè ancu un prughjettu di riferimentu di a strategia di u paese per prumove vigorosamente a strategia di "esce" di l'energia nucleare di a Cina.In un sensu puliticu maiò, u primu ministru pakistanesu Nawaz Sharif hà salutatu u prugettu cum'è "una fonte impurtante d'electricità per u paese".

A Centrale Nucleare di Karachi si trova nantu à a costa di u Mari Arabu è vicinu à Karachi, Pakistan.Si trova à circa 900 chilometri da Islamabad, a capitale di u Pakistan.U costu tutale di u prugettu hè di 9,6 miliardi di dollari americani.U prughjettu hè a prima tecnulugia di energia nucleare di a Cina cù a tecnulugia di energia nucleare indipendente di terza generazione "Hualong No. 1" ACP1000 tecnulugia di energia nucleare oltremare, chì hà un rolu di dimostrazione impurtante è hà un impattu impurtante è largu in u paese di uscita di energia nucleare di China. strategia.

 ba1_meitu_1

U prugettu hè statu fattu da China Power Construction Jiangsu Electric Construction Third Company.I so prudutti di rebar azzaru, roti rotulanti, platti di ancoraggio è equipaghji sò stati furniti da Hebei YiDa Reinforced Bar Connection Technology Co., Ltd. Stu prughjettu hè un prughjettu impurtante di YiDa in Pakistan.E maniche di cunnessione in acciaio rinfurzatu di Yida è l'equipaggiu sò assai elogiati in a Centrale Nucleare di Karachi in Pakistan.A manica di cunnessione d'acciaio d'accessibilità hà una alta resistenza, un funziunamentu faciule, una alta precisione dimensionale è una superficia liscia.L'operazioni di i travagliadori riducenu l'intensità di u travagliu è a difficultà operativa.

 

Cum'è una di e prime dieci marche in l'industria di a cunnessione di a machina in Cina, Yida Reinforced Steel Connection hè degna di a vostra fiducia.

A. YiDa hà aiutatu à sceglie l'equipaggiu di cunnessione d'acciaio più utile, accessori è materie prime in Cina.

B. I prudutti di cunnessione di l'azzaru YiDa è l'equipaggiu sò strettamente cuntrullati da a linea di assemblea, è a qualità di u produttu hè eccellente.

C. L'ispezione di a qualità di u produttu hè rigorosa, assicurendu a qualità è senza preoccupazioni.

D. Eccellente equipaggiu meccanicu è saldatura avanzata, tecnulugia di cunnessione di estrusione di friddu, tecnulugia di cunnessione di filettata cunica.

 

Direct Rolling Roller

Mandate u vostru messagiu à noi:

INQUIRY NOW
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uAviò


Postu tempu: Apr-16-2018