Centrale nucleare di Tianwan

A centrale nucleare di Tianwan hè a più grande basa nucleare di u mondu in termini di capacità installata tutale, sia in funziunamentu sia in custruzzione. Hè ancu un prughjettu emblematicu in a cuuperazione energetica nucleare Cina-Russia.

A Centrale Nucleare di Tianwan, situata in a cità di Lianyungang, in a pruvincia di Jiangsu, hè a più grande basa nucleare di u mondu in termini di capacità installata tutale, sia in funzione sia in custruzzione. Hè ancu un prughjettu emblematicu in a cuuperazione energetica nucleare Cina-Russia. A centrale hè prevista per include ottu unità di reattori à acqua pressurizzata di classe di milioni di kilowatt, cù l'unità 1-6 digià in funzione cummerciale, mentre chì l'unità 7 è 8 sò in custruzzione è si prevede chì saranu messe in serviziu rispettivamente in u 2026 è u 2027. Una volta cumpletamente cumpletata, a capacità installata tutale di a Centrale Nucleare di Tianwan supererà i 9 milioni di kilowatt, generendu finu à 70 miliardi di kilowattora di elettricità à l'annu, furnendu energia stabile è pulita per a regione di a Cina orientale.
Oltre à a generazione d'elettricità, a Centrale Nucleare di Tianwan hà pioniere un novu mudellu di utilizzazione cumpleta di l'energia nucleare. In u 2024, u primu prughjettu di furnimentu di vapore nucleare industriale di a Cina, "Heqi No.1", hè statu cumpletatu è messu in funzione in Tianwan. Stu prughjettu furnisce 4,8 milioni di tunnellate di vapore industriale annualmente à a basa industriale petrochimica di Lianyungang attraversu una pipeline di 23,36 chilometri, rimpiazzendu u cunsumu tradiziunale di carbone è riducendu l'emissioni di carbone di più di 700.000 tunnellate à l'annu. Fornisce una suluzione energetica verde è à bassu carbonu per l'industria petrochimica.
Inoltre, a Centrale Nucleare di Tianwan ghjoca un rollu cruciale per assicurà a sicurezza energetica regiunale. A so elettricità hè trasmessa à a regione di u Delta di u fiume Yangtze attraversu ottu linee di trasmissione di 500 kilovolt, furnendu un forte sustegnu à u sviluppu ecunomicu regiunale. A centrale mette una grande enfasi nantu à a sicurezza operativa, utilizendu tecnulugie cum'è stazioni d'ispezione intelligenti, droni è sistemi di monitoraghju "Eagle Eye" basati nantu à l'IA per permette a surveglianza 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7 di e linee di trasmissione, assicurendu a stabilità è a sicurezza di a trasmissione di energia.
A custruzzione è u funziunamentu di a Centrale Nucleare di Tianwan ùn anu micca solu purtatu à i progressi in a tecnulugia di l'energia nucleare di a Cina, ma anu ancu datu un esempiu per l'utilizazione mundiale di l'energia nucleare. Guardendu à u futuru, a centrale continuerà à esplorà prughjetti di energia verde cum'è a pruduzzione di idrogenu nucleare è l'energia fotovoltaica mareomotrice, cuntribuendu à l'ubbiettivi di "doppiu carbone" di a Cina di piccu di carbone è neutralità di carbone.

 

A centrale nucleare di Tianwan hè a più grande basa nucleare di u mondu in termini di capacità installata tutale, sia in funziunamentu sia in custruzzione. Hè ancu un prughjettu emblematicu in a cuuperazione energetica nucleare Cina-Russia.

Chat in linea WhatsApp!