Benvenuti à a seconda uffiziu di u travagliu di ispezione di l'assicuranza di qualità finita cun successu

IMG_9867_meitu_1Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology Co., LTD.hà accoltu l'ispezione d'assicuranza di qualità di u dipartimentu di u prughjettu di l'energia nucleare di fangchenggang di u secondu bureau di l'ingegneria di a custruzzione in Cina.

L'ispezione di u gruppu di prughjettu di fangchenggang centrale nucleari di u secondu bureau di l'ingegneria di a custruzzione di China hà dimustratu chì l'istituzione di u sistema di gestione di a qualità di cunnessione yida scontri tutti i standard è i bisogni di l'ingegneria nucleare di China.

A squadra d'ispezione hà realizatu una ispezione cumpleta di tutti i dipartimenti funzionali è i siti di produzzione implicati in a fornitura di manichi di rebar è di giunzioni meccaniche di rebar di a divisione di energia nucleare, chì copre i fatturi di produzzione cum'è e persone, macchine, materiali, lege è ambiente attraversu l'ispezione di u situ, a cumunicazione. cù u persunale, è l'ispezione di i ducumenti è i registri di u sistema di gestione di a qualità.

À u listessu tempu, a squadra di ispezione crede chì a cumpagnia hà bisognu di una migliione cuntinua in a gestione di qualificazione di u persunale, u cuntrollu di non-cunformità, a revisione di a gestione è altri aspetti.

Attraversu l'attività d'ispezione, a squadra di ispezione di u secondu bureau di a Cumpagnia di l'ingegneria di a custruzzione di a China pensa chì a nostra cumpagnia hà stabilitu un sistema di gestione di qualità maturu è perfettu, chì hè statu operatu in modu efficace è mantene un registru cumpletu di l'operazione di u sistema.

A qualità è a prestazione di serviziu di rinfurzà a manica d'acciaio è di rinforzu in l'acciaio meccanicu di l'aghjunzione prodotta da Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology co., LTD.per fangchenggang prughjettu nucleari hè stabile è cuntrullata.

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uChjave


Tempu di post: Aug-20-2018