TUTTI i membri di a nostra squadra di Linko vi auguranu un bon annu novu.

2022 hè passatu è 2023 vene.Tuttu piglia un novu aspettu, in stu ghjornu di l'annu novu, tutti i nostri membri di a squadra di Linko vi desideranu un bon annu novu.

Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology Co., Ltd, u fabricatore di punta è prufessiunali in Cina di accoppiatori di rebar è macchina di forgiatura Upset, macchina di taglio di filettatura parallela, macchina di laminazione di filu è macchina di taglio di filettatura conica, macchina di estrusione a freddo, macchina di presa idraulica di barra d'acciaio , arnesi di taglio, rulli è piastri di ancora dapoi u 1992.
Ottenutu a certificazione ISO 9001: 2008 strettu di u sistema di cuntrollu di qualità, è ancu ottinutu u UK CARES Quality Management System Certification di BS EN ISO 9001, certificatu DCL.A capacità di produzzione annuale di accoppiatori righjunghji un saltu da 120 000 à 15 milioni di pezzi.
Rendimentu grande da numerosi Prughjetti impurtanti è Naziunali, cum'è a Centrale Nucleare di Karachi in Pakistan, a Centrale Hydro di Guinea, u ponte di mare più longu HK-Macao-Zhuhai, a Centrale Hydropower Soubre d'Ivory Coast, etc.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: 10-Jan-2023