Vendita diretta di u fabricatore di manica di cunnessione di rebar

Macchina à filu cunicuHebei Yida Reinforcing Bar Technology co., LTD., Fundata annantu à u 20th anniversariu, hè unu di i pochi cumpagnii di tecnulugia di cunnessione meccanica di a custruzzione domestica di a barra d'acciaio chì integranu R&D, pruduzzione è vendita.

A pruduzzione di a cumpagnia di vari tipi è specificazioni di a manica di cunnessione di a barra d'acciaio, è ancu di vari tipi di equipaghji di trasfurmazione di cunnessi di a barra d'acciaio è accessori cunnessi, cumprese a macchina di laminazione di filu di rebar, seta di copertura in acciaio, testa di macchina, rota di rotazione di vite, rolling di rib. lama, chjave meccanica, chiave torque è cusì sò venduti in casa è à l'esteru.

 I nostri prudutti: manica a vite dritta a nervatura HRB400, manica a vite dritta HRB500, manica a filettatura diritta sconvolgente, manica a filettatura conica, manica resistente ai colpi, ancoraggio a manica per estrusione a freddo, piastra d'acciaio, manica a foro riservata, manica a doppia vite spline, rotolamento in acciaio macchina di filu drittu, macchina di filettatura dritta d'acciaio, macchina di seta fatta da sè stessu.

直螺纹套筒

Macchina per filettatura conica, set automatico di filettatura dritta di macchina da seta, macchina automatica per sconvolgere l'estremità, calibro ad anello, calibro per fili, chiave dinamometrica, chiave meccanica, perforazione verticale, macchina smussata, cappuccio protettivo per la testa, cappuccio a manica conica, cacciatore di seta, set di tagliafilo supportu, alimentatore di estrusione à freddo, macchina d'ancora, barra d'acciaio è macchina di rete rinfurzata, processore microcomputer B3.

Hebei Yida Reinforcing Bar Technology Co., LTD.hè una vendita diretta di u fabricatore di manica di cunnessione di rebar, chì sustene a persunalizazione di diversi tipi di prudutti.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCamion


Tempu di post: Jul-11-2018