Dece anni di Wenchuan Earthquake |Cumu fà u rinforzu più forte?

4

U 12 di maghju di u 2008, un terremotu massivu di magnitudine 8,0 hè accadutu in Wenchuan, Sichuan, Cina, è l'impattu era enormu.

Quist'annu marca u 10 anniversariu di u terrimotu di Wenchuan.Ùn avemu mai scurdatu u dulore di a morte.U tempu ùn hè mai cambiatu per i nostri amichi è u paese.In u 512, u ghjornu di a prevenzione è a riduzzione di disastri in Cina, duvemu riflette nantu à u mumentu chì ricurdemu è prighemu.Se a qualità di a casa hè abbastanza bona, u risultatu serà diversu?

2

L'acciaio di rinfurzà hè impurtante in a custruzzione, è e cunnessione di l'acciaio di rinfurzà sò più impurtanti.

Avemu realizatu investigazioni cuntinue, ricerche, esperimenti è feedback integrati di l'infurmazioni d'utilizatori nantu à i metudi di rinforzu di l'acciaio attualmente utilizati in u mercatu di a custruzione.Avemu trovu chì ci sò parechji metudi cumunimenti usatu comu saldatura lap, saldatura lampu, saldatura electroslag, saldatura pressure, è cunnessione viti.In u metudu di cunnessione di rinfurzà i bars, u metudu overlap appartene à u metudu di eliminazione, è a tarifa di qualificazione di saldatura flash hè u più bassu, circa un terzu di quale ùn hè micca qualificatu;i tempi di saldatura electroslag sò bassu, soprattuttu dopu à a saldatura trasversale di saldatura electroslag, u tassu di qualificazione hè assai bassu, in generale ùn pò micca fà teste di prova, solu u metudu di cunnessione di a manica pò ottene u 100% di passaghju.

A forza di trazione, a forza di cedimentu è altri indicatori di manichi di rebar sismichi d'alta resistenza sò più altu ch'è quelli di rebars ribbed laminati in caldu ordinariu.Sò adattati per a custruzzione di prughjetti publichi à grande scala cum'è a ferrovia d'alta velocità è l'energia eolica, è sò novi tipi di materiali di custruzzione attivamente promossi è appiicati da u paese.

Per i zoni propensi à u terrimotu, sò aduprati rebars d'acciaio d'alta resistenza, d'alta forza, d'allungamentu uniforme, d'alta resistenza, di rinforzu sismicu.L'edificazioni publiche investite da u guvernu è l'abitazioni assequibili eranu i primi à aduttà rebars d'acciaio d'alta resistenza.À u listessu tempu, l'appiecazione di manichi di rinforzu d'acciaio d'alta resistenza per rinfurzà a gestione di a qualità, è l'usu di rinfurzamentu d'acciaio d'alta resistenza cum'è un prughjettu di l'abitazione in i zoni urbani è rurali per realizà premii di custruzzione una di e cundizioni per incuragisce l'usu. di rebar d'acciaio d'alta resistenza.

9

Stabbilita in u 1998, Hebei YiDa Rebar Connection Technology Co., Ltd hè principalmente impegnata in a produzzione è a vendita di prudutti è equipaghji di rinforzu strutturale in acciaio.Hè una impresa ben cunnisciuta in l'industria di cunnessione di rinforzu d'acciaio di custruzzione cinese.I prudutti principali di a cumpagnia sò: diversi tipi è specificazioni di manichi di cunnessione in acciaio, è vari tipi di equipaghji di trasfurmazioni di cunnessione in acciaio è accessori cunnessi, cumprese a macchina di laminazione d'acciaio, filettatrice di tubi d'acciaio, testa di rulli, rota rotante, sbucciatura di lame Rib, chiavi meccaniche, torque. chiavi, etc.. A cumpagnia hà passatu u ISO9001: 2015 certificazione sistema di gestione di qualità è ottenutu u British CARES cunnessioni azzaru manica certificazione di tecnulugia prodottu TA1-B, a gamma completa di u rendiment di u produttu in ligna cù JGJ107-2016 "Specifica tecnica generale per rinfurzatu miccanicu. cunnessione" è JGT163-2013 "rebar manica di cunnessione meccanica I requisiti di a cartuccia.

7_meitu_1

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uChjave


Tempu di post: 12-May-2018