Chì equipamentu hè necessariu per fà manichi d'acciaio?

accoppiatore di armatura

1.Steel pre - pressa o macchina sconvolgente

A macchina di sconvolgimentu di rebar d'acciaio d'accessu faciule hè un equipamentu speciale per a cunnessione meccanica di u filu drittu di rebar rebar d'acciaio.

L'area di sezione trasversale attuale dopu a trasfurmazioni di filu hè più grande di l'area di seccione trasversale d'acciaio originale, è a forza di tensione di l'articulazione hè assai migliurata.

I ghjunti filettati sbulicati sò stati tutti rotti in u materiale di basa da a prova di tensione, chì hè adattatu per i prughjetti cù esigenze più altu.

 

2.diehead threading machine

L'utensili di a macchina di filettatura cunica hè a macchina di trasfurmazione di filu per a rotazione di filettatura di barra d'acciaio, abbreviata cum'è macchina di filettatura conica.

L'inseme di filu conico rinfurzatu di a macchina di seta hè custituitu da Hebei yi da steel bar connection technology co., LTD cuncepimentu è fabricazione un tipu di hè principarmenti utilizatu per u rinfurzamentu di a tecnulugia di cunnessione di filettatura di filettatura di processazione di filettatura di filettatura di l'equipaggiu speciale, applicabile à u diametru. di 12 - ¢¢40 di qualità HRB400 trasfurmendu ogni tipu di estremità di filettatura in acciaio.

 

3. chiave dinamometrica

Torque spanner hè una chiave di forza per assicurà a qualità di a cunnessione in acciaio.

Pò stringhje a barra d'acciaio è a manica di cunnessione è dà un signalu sonu secondu u valore di torque specificatu in u diametru di a barra d'acciaio.

 

4. U calibre include u calibre di prufilu, u calibre è u calibre di tappa di filu cnicu

U calibre di prufilu hè utilizatu per verificà a qualità di u prufilu di filettatura cunica di l'articulazione d'acciaio.

Manica in acciaio accessibile

U caliper hè un calibre utilizatu per verificà u diametru di a piccula punta di u filu taper nantu à l'estremità di cunnessione di a barra d'acciaio.

Taper thread plug gauge hè utilizatu per verificà a qualità di machining di a manica di giuntura cunica.

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uChjave


Tempu di post: Aug-09-2018