Perchè sceglite solu a cunnessione di socket in acciaio?

1U rinnuvamentu cuntinuu di a tecnulugia di manica di cunnessione di l'acciaio hà purtatu à l'innuvazione ulteriore di tutta l'industria di a custruzzione è u prugressu cuntinuu di a tecnulugia.

In cunfrontu cù u modu tradiziunale di cunnessione di a barra d'acciaio (cunnessu di torre è saldatura), hà vantaghji evidenti:

1. Simply funziunamentu di cunnessione manica azzaru.A saldatura richiede ingegneri di saldatura à l'elettrogas espertu è cumpetente, un fornimentu d'energia stabile hè necessariu, è a saldatura ùn pò micca esse realizata normalmente in tempu di pioggia è neve.

A cunnessione di manica d'acciaio solu bisognu di l'insignamentu simplice, u persunale di a custruzzione pò principià u travagliu, a dumanda à u persunale hè bassa, pò salvà assai u costu di a manpower.

2. A cunnessione manica azzaru hè appiecabile à una larga gamma di appiicazioni, è hè appiecabile à a cunnessione di tutti i tipi di azimuth è rinforzu listessu o differente diamitru.A cunnessione di a barra d'acciaio hè di alta resistenza.

3. U prucessu di pruduzzioni di manica d'azzaru hè senza contaminazione, cunforma à i requisiti di prutezzione di l'ambiente, è u prucessu di custruzzione hè anonimu;

 

A cunnessione di manica in acciaio hè una scelta sàvia.

Hebei Yida Reinforcing Bar Connecting Technology Co., Ltd., una sucietà chì integra a produzzione, a ricerca è u sviluppu, l'ispezione di qualità è a vendita, hè ancu un fabricatore di vendita diretta di maniche di rebar.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate utazza


Tempu di post: 28-aug-2018