U mantenimentu è u mantenimentu di a rete di filu

IMG_9613_meitu_2Umacchina di filettaturahè sviluppatu da piastra di cerniera filettata di tubu manuale elettrodinamica.Reduce assai l'intensità di u travagliu di i travagliadori chì stallanu fili di tubi.Cusì chì u prucessu di filu di pipa diventa veloce, còmuda, simplice.Sò passati quasi 30 anni.

A guaina hè custituita da ottu parti, include: corpu, mutore, mandrini di pipa, riduttore, ingranaggi di alimentazione, porta cutter, testa di fustella, sistema di raffreddamentu.

 Ufilu casanu - macchina chì coprechì hè pruduttu daHeibei YidaReinforcing Bar Connecting Technology Co.,Ltdhà una ricerca è u sviluppu indipendenti, una struttura raghjone, ligera è flessibile, un funziunamentu simplice, una alta efficienza di produzzione, adattata per diversi ambienti cumplessi di custruzzione di campu.

hbyida.en.alibaba.com

Questa hè una introduzione à i metudi di mantenimentu è di mantenimentu di a macchina di manica di filu casalinga cunnessa cù a barra d'acciaio da xiaoyi:

1. Pulite puntualmente a padella di l'oliu, soprattuttu quandu u culore di l'oliu hè neru è diventa bruttu, è rimpiazzà cù l'oliu novu.

2. Dopu à a fine di u travagliu, pulizziari i denti è a testa di i denti puntuale, è verificate s'ellu ci hè ogni danni à i denti.Se si trova qualchì dannu, tuttu u settore di denti deve esse rimpiazzatu, micca solu unu.

3. Quandu s'utilice, l'oliu deve esse furnitu à dui tazzi d'oliu nantu à l'alloghju di u spindle almenu duie volte à ghjornu per assicurà chì i cuscinetti di fronte è posteriore sò lubricati.

hbyida.en.alibaba.com

4. Verificate regularmente a lama di cutter è rimpiazzà u cuteddu smussatu puntuale.

5. Pulizia regulare di u tank.

6. Se l'equipaggiu ùn hè micca adattatu per un bellu pezzu, fate unplug the power cord in una manera puntuale.Sbavate d'oliu antirugginu nantu à i posti di guida davanti è posteriori è altre superfici operative è conservali in un locu ventilatu è seccu per a salvezza.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCar


Tempu di post: Jul-16-2018