A storia di l'accoppiatore di rebar

In l'industria di a custruzzione, i metudi tradiziunali di cunnessione di rinfurzamentu, cum'è e junzioni di lap è e cunnessione di saldatura, ùn ponu micca suddisfà u rapidu sviluppu di l'industria di a custruzione in termini di qualità di cunnessione, efficienza è operabilità.L'aghjurnamentu cuntinuu di a tecnulugia di accoppiamentu di filu cònicu d'acciaio hà purtatu à più innuvazione in tutta l'industria è à un avanzamentu cuntinuu in a tecnulugia.Dunque, a barra d'acciaiotecnulugia di cunnessionehè abbastanza successu in un certu sensu, è hà e so caratteristiche per pudè adattà à l'industria sempre in sviluppu è i tendenzi suciali.U metudu di cunnessione di u giuntu di a volta ùn pò esse usatu per a cunnessione di bars d'acciaio di grande dimensione, è a saldatura hà assai difetti (cum'è materiali instabili in acciaio, scarsa saldabilità, etc.; alimentazione inestabile o livellu di saldatore poviru; durata Stretta, capacità insufficiente). ; effetti di u clima è di u clima cum'è u ventu è a pioggia; piani di custruzzione per i siti cù elevate esigenze di prutezzione di u focu; qualità è rapidità di cunnessione horizontale di rebar.)

1913592396

A qualità di saldatura ùn pò esse garantita.A cunnessione meccanica di barre d'acciaio pò evità e difficultà sopra è mostra vantaghji evidenti.In a fini di l'anni 1980, attraversu l'intruduzioni di a tecnulugia di cunnessione meccanica avanzata straniera, accumpagnata da i sforzi cuntinui di l'esperti pertinenti di certi istituti di ricerca scientifica in Cina, a tecnulugia di cunnessione meccanica rinfurzata di a Cina hà sviluppatu rapidamente.A cunnessione miccanica hà subitu diverse tappe di sviluppu, cum'è estrusione fridda di manica, filettatura conica, sconvolgente filu drittu finu à l'attuale filu drittu rolling, è a tecnulugia hè diventata matura è stabile, è u costu hè stata ridutta continuamente.

711749739

Malgradu questu, a tecnulugia di cunnessione di filu cunicu di a Cinahà sempre un certu distaccu paragunatu cù i paesi stranieri.Unu di i prublemi più impurtanti hè chì u pitch hè unicu.U rebar da u diametru di 16 à 40 mm hà un pitch di 2,5 mm, è u pitch di 2,5 mm hè megliu adattatu à un diametru di 22 mm.Cunnessione di rinforzu.Ancu s'ellu ci sò sempre lacune in certi spazii, queste lacune seranu minimizate cum'è a tecnulugia di produzzione di maniche d'acciaio in Cina cuntinueghja à maturà.

L'accoppiatore di filettatura conica rinfurzata Yida hà e seguenti cundizioni:

1. Ùn ci hè micca crack nantu à a superficia di uaccoppiatore filettatu cunicuè i fili sò pieni è ùn ci sò micca altri difetti.

 2. Ispezione di prufilu di denti qualificata, verificate a precisione dimensionale cù un calibre di filu drittu.

 3. A superficia esterna di l'accoppiatori di filu cònicu di parechji mudelli è grandezze deve avè livelli di rebar evidenti è diametri.

 4. I buchi à i dui estremità di l'accoppiatore di filu cònicu deve esse sigillati cù una tappa plastica per mantene l'internu pulitu è ​​pulitu.

 

A manica d'acciaio rinfurzata / filu drittu di armatura Yida hà i seguenti vantaghji:

 1. Ùn hè micca affettatu da parechji fatturi, cum'è a cumpusizioni chimica di l'azzaru, i fatturi umani, u clima, l'electricità, etc.;

 2. Ùn hà micca contaminazione, risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente, è hè sicuru è affidabile senza operazione di focu apertu;

 3. Una larga gamma di appiicazioni, appiecabile à una varietà di urientazione è u listessu, cunnessione di rinforzu di diamitru differente;

 4. Alta forza, qualità stabile è affidabile;

 5. Operazione simplice, vitezza di custruzzione.

21103925738

In l'ultimi anni, a Cina hà fattu un prugressu tremendu in a tecnulugia di cunnessione di rinfurzà i machini d'acciaio.L'accoppiatori di filu cònicu rinfurzatu cù l'acciaio sò largamente usati in i prughjetti maiò, cum'è edifizii altissimi, ponti, ferrovie d'alta velocità, centrali nucleari è strutture in acciaio.E maniche di cunnessione di rebar sò faciuli à uperà, ùn anu micca fiamma aperta, sò sicuri è veloci, è salvanu assai risorse materiali è manodopera.Sò assai acclamati in Cina è à l'internaziunale, è rimpiazzanu gradualmente a tecnulugia tradiziunale di rilegatura è saldatura di rebar.

HeBei YiDa rinforza manica di cunnessione azzaru hè largamente usata in grandi prughjetti cum'è ponte Hong Kong-Zhuhai-Macao, centrale nucleari fuqing, ferrovia d'alta velocità Beijing-Shanghai è Wuhan centru Groenlandia.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Postu tempu: Apr-24-2018