Metudu di allentamentu di a manica di rebar

 

rebar1, a prova di attritu.Questu hè u metudu anti-loosening più utilizatu, chì pruduce una pressione pusitiva chì ùn cambia micca cù a forza esterna trà e coppie di filu per pruduce una forza di attritu chì pò impedisce a rotazione relativa di u paru di filu.

 

Stu tipu di metudu anti-loosening hè cunvenutu per disassemble a nut, ma in u casu d'impattu, vibrazione è carica variabile, l'iniziu di u bullone pruvucarà a forza di pre-tightening per diminuisce per via di slack, è a perdita di pre-. forza di stringhje aumenterà lentamente cum'è u numeru di vibrazioni aumenta.Eventualmente pruvucarà a noce per alluntanassi è a cunnessione filettata per fallu.

 

Questa pressione pusitiva pò esse ottenuta cumpressendu assiale o simultaneamente u paru di filu in i dui direzzione.Cum'è l'usu di rondelle elastiche, manichi di cunnessione in acciaio, noci autobloccanti è inserti di nylon, cum'è noci di serratura.

 

Rebar Rebar, Rebar Retaining Sleeve Fasteners Quattru metudi anti-loosening Sockets Rebar Sleeving Ligeramente sciolti ?Di sicuru micca.Affettarà tuttu u prughjettu.Avemu da fà u nostru megliu per fà e cose.Evite accidenti per evità chì succede.Guinness vi porta in u mondu di i fasteners di serratura.

 

2, guardia strutturale.Hè l'usu di a struttura propria di u filu, vale à dì u metudu di bloccu di u filu di Down.

 

3 、 Prutezzione meccanica.A rotazione relative di u paru di filu hè direttamente limitata da u stopper.Cum'è l'usu di spine split, fili di serie è rondelle di rete.Siccomu u stopper ùn hà micca forza di pretightening, u membru di prevenzione di bloccu pò travaglià solu quandu a noce hè allentata à a pusizione di stop.Per quessa, stu metudu ùn impedisce micca veramente l'allentamentu, ma impedisce a caduta.

 

4 、 Rivettatu contr'à l'allentamentu.Dopu stringhje, punching points, saldatura, bonding, etc. sò usati per fà chì a coppia di filettatura perde a so pruprietà di mantene u muvimentu è a cunnessione diventa inseparabile.U svantaghju di stu metudu hè chì u bolt pò esse usatu solu una volta, è u disassemblamentu hè assai difficiule, è u bolt deve esse rottu per esse disassembled.

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCasa


Tempu di post: 19-May-2018