Auala e tatala lima lima

 

pa'u1, fa'asa'o-fa'asa.O le auala sili lea ona faʻaaogaina e tetee ai le tatalaina, lea e maua ai se faʻamalosi lelei e le suia ma le malosi i fafo i le va o paʻu filo e maua ai se malosi faʻafefe e mafai ona taofia ai le fesuiaʻiga vavalalata o le paʻu filo.

 

O lenei ituaiga auala e faʻafefe ai le tatalaina e faigofie mo le faʻamavaeina o le nati, ae i le tulaga o le aʻafiaga, vibration ma fesuiaiga o uta, o le amataga o le paʻu o le a mafua ai ona faʻaitiitia le malosi muamua ona o le faʻavaivai, ma le leiloa o le muai- malosi fa'amalosi o le a fa'atupula'ia lemu a'o fa'atupula'ia le aofa'i o tete.Mulimuli ane o le a mafua ai ona matala le nati ma le fesoʻotaʻiga filo.

 

O lenei uunaiga lelei e mafai ona ausia e ala i le axially poʻo le taimi e tasi compressing le filo filo i itu uma e lua.E pei o le faʻaogaina o faʻamau faʻamaʻi, lima fesoʻotaʻiga uʻamea, nati faʻapipiʻi ma mea faʻapipiʻi nylon, e pei o nati loka.

 

Rebar Rebar, Rebar Retaining Sleeving Fasteners Fa Metotia Fa'amamago Sockets Rebar Sleeving Sockets Sleeving Sleeving Fasteners Fasteners Sleeving Sockets Rebar Sleeving Sockets Fasteners Sleeving Sleeving?Ioe e leai.O le a aafia ai le galuega atoa.E tatau ona tatou faia le mea sili e fai ai mea.Aloese mai faalavelave e aloese ai mai le tupu.Guinness e ave oe i le lalolagi o loka faʻamau.

 

2. Puipuiga fa'avae.O le fa'aogaina lea o le fausaga a le filo, o lona uiga, le auala e lokaina ai filo i lalo.

 

3. Puipuiga masini.O le felafolafoa'i o le pa'iga filo e fa'atapula'aina sa'o e le taofi.E pei o le fa'aogaina o pine vaelua, uaea fa'asologa ma fa'amau fa'amau.Talu ai o le taofi e leai se malosi fa'amau, o le mea e puipuia ai le loka e mafai ona galue pe a tatala le nati i le tulaga tu.O le mea lea, o lenei metotia e le puipuia moni ai le tatalaina ae puipuia le pa'ū.

 

4、Riveted faasaga i le tatalaina.A maeʻa ona faʻamalosi, tuʻi togi, uʻamea, faʻapipiʻi, ma isi mea e faʻaaogaina e faʻaumatia ai le paʻu filo ma mea e taofi ai le gaioiga ma o le fesoʻotaʻiga e le mafai ona tuʻueseeseina.O le le lelei o lenei metotia e na o le tasi lava le faʻaaogaina o le faʻamau, ma o le faʻamavaeina e matua faigata lava, ma e tatau ona gau le paʻu ina ia faʻaumatia.

 

 

Auina mai lau savali ia i matou:

FESILI NEI
  • * CAPTCHA:Fa'amolemole filifili leFale


Taimi meli: Me-19-2018